به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مراسم پاسداشت ۲۶ سال مجاهدت‌ فرهنگی و هنری امیر نظردنیوی، عکاس و فیلمبردار ایثاگر منطقه ۲۲ با حضور پروین عامری معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، بهزاد میلادی رئیس اداره سرمایه انسانی و رضائی مسئول اداره ایثارگران در اداره روابط عمومی برگزار شد.

در این دیدار پروین عامری ضمن تقدیر از زحمات همکار عکاس و پرتلاش اداره روابط عمومی اظهار کرد: انسان‌های بسیار زیادی هستند که خودشان، نفس‌شان، حرکت و انتخابشان در جامعه ما اثرگذار بوده و هست و یکی از آنها برادر خوب، تلاشگر، مجاهد و ایثارگر ما آقای دنیوی است که باید به عنوان الگو از او نام برد. 

وی ادامه داد: الگویی که در تمامی صحنه‌ها و برنامه های مدیریت شهری منطقه دوربین بر دوش و بی ادعا بدون آن که کسی حتی او را بشناسد حضور دارد و کسی نمی‌داند که ایشان چه گوهر و گنجینه ارزشمند و پربهایی است.

عامری عنوان کرد: همکار تلاشگر و ایثارگر ما در هشت سال دفاع مقدس برایعمل به تکلیف دینی خود که همان دفاع از مرزهای کشور بوده حضور پیدا نموده و امروز نیز بر خود تکلیف می داند که در جبهه دیگری قدم بردارد و در عرصه هنر و در قاب دوربین، خدمات ارزشمندی که بصورت شبانه روزی به مردم شهر تهران ارائه می شود را به تصویر بکشاند.

در پایان این مراسم با اهدای هدیه ای به رسم یادبود از زحمات این عکاس هنرمند تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ آقای امیر نظر دنیوی در حال حاضر در پایانه مرزی خسروی و پایانه مرزی منذریه عراق مستقر شده و کار مستندسازی، عکاسی و فیلمبرداری از خدمات رسانی به زوار ربعین حسینی را بر عهده  دارد.