به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، امیر شهرابی شهردار منطقه در این باره گفت: به منظور  افزایش زیبایی بصری و منظر شهر نسبت به اجرای عملیات نقاشی های دیواری با مضامین هنری و ادبی در جداره های شهری منطقه در حال انجام است. 

وی با اشاره به اینکه درماه اخیر عملیات نقاشی دیواری در بیش از 2هزار متر از جداره ای بزرگراهی و محورهای اصلی و فرعی منطقه به اتمام رسیده است، افزود: این عملیات در نقاطی چون کندرو بزرگراه امام علی(ع)، بلوار شهیدان سرباز، محدوده هایی از بلوار ابوذر، خیابان صالحی، ده حقی، بوستان پرستار و... انجام شده و در چندین محور و نقطه دیگر در حال انجام است.

شهرابی اجرای طرح نقاشی دیواری در بوستان ها را اقدامی مثبت برای دمیدن روح تازه به کالبد شهری و ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان عنوان کرد و یاداور شد: در این راستا محوطه و جداره های  برخی بوستان های منطقه زیباتر می شود.

شهردار منطقه همچنین به اجرای عملیات پاکسازی آلودگی‌های نوشتاری و رنگ‌آمیزی در سطح نواحی ششگانه منطقه اشاره کرد و گفت: طرح ویژه پاکسازی جداره‌های شهری در سطح معابر و بوستان‌های منطقه با رنگ‌آمیزی بیش از ۱۰۲ نقطه تاکنون انجام شده است.

شهرابی با بیان اینکه زیباسازی جداره ها و منظر شهری یکی از رویکرد های طرح الگوی خدمت است، یاداورشد: بر این اساس پاکسازی و اجرای نقاشی دیواری در معابر محلی و بوستان‌های سطح منطقه با هدف حفظ آراستگی محلی و نظم‌بخشی بصری اجرایی شده و استمرار خواهد داشت.