به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت : دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی (ع) روز یکشنبه همزمان با چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) به یاد پیاده‌روی اربعین از نجف به سوی کربلا، مسیری ۱۳ کیلومتری از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را با پای پیاده طی کردند .

وی با اشاره به مسیر ۶/۵ کیلومتری واقع در منطقه ۱۲ که از میدان آیینی امام حسین علیه السلام تا میدان شوش با برپایی بیش از ۱۰۰۰ موکب پذیرای عزاداران حسینی بود، گفت : این مراسم از ساعت ۶ صبح امروز از میدان امام حسین(ع) با قرائت زیارت اربعین آغاز شده است.

وی افزود: در طول مسیر پیاده‌روی جاماندگان منطقه ۱۲ با بیش از ۱۰۰۰ موکب ، ۱۲۰۰ نیروی پاکبان و جانمایی ماشین های نوماند و پسماند و همیاری مناطق معین ۳، ۴ ، ۷، ۸ و ۱۴ پذیرای عزاداران حسینی بودند.

وحیدرضا انارکی محمدی در پایان با تاکید بر اینکه پردیس فرهنگی وهنری به اجرای تعزیه پرداخته و منبرهای کوتاه، چارپایه خوانی، کرسی‌های تلاوت و نماز جماعت برپا شد از برپایی غرفه های ویژه کودکان، مادران و فرزندان شیرخواره و ۵۰ غرفه روایت‌گری حماسه مقاومت مردم غزه و بیان جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل نیز خبر داد.

: