به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمد حسن فصیح با اشاره به اجرای برنامه های استقبال از مهر در سطح منطقه گفت: به مناسبت ماه ربیع الاول و طرح استقبال از مهر ۶۵۰ عدد پرچم ایران جدید در معابر شهری این محدوده غربی تهران نوسازی و نصب شده است. همچین ۵ ابر پرچم ایران نصب و ۱۶ عدد بنر با مضامین مذهبی و مناسبتی ماه ربیع الاول در تابلوهای پرتابلی معابر توسط اداره زیباسازی منطقه اکران شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ اظهار کرد: تمامی معابر منتهی به مراکز آموزشی در سطح منطقه به شکل ویژه مورد رفت و روب و شستشو قرار خواهد گرفت؛ همچنین رسیدگی به فضای سبز اطراف مدارس از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بین نواحی شش‌گانه خدمات رسانی به شکل دقیق در اطراف مدارس به اجرا در خواهد آمد. حذف زوائد فیزیکی، رسیدگی به فضای سبز داخل مراکز تحصیلی و معابر منتهی به آن، لایروبی و پاکسازی انهار پیرامون مدارس، نظافت و پاکسازی باغچه های منتهی به مدارس، شستشوی جداول معابر و مخازن، مرمت و رنگ آمیزی زیر مخزنی ها، پاکسازی و شستشوی جداره های مدارس، رفت و روب و نظافت محوطه مدارس و آذین بندی و نصب پرچم ایران در مدارس منتخب به اجرا در می‌آید.