به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد:  در روند اقدامات عمرانی نیازمند تسریع در ارایه صورت وضعیت ها و نظارت بر اجرای پیمانکاران هستیم.
او همچنین معاونت های ستادی را ملزم به پشتیبانی در اقدامات معاونت های اجرایی دانست و گفت: در پروژه های پیش رو ضمن تاکیدی که بر پیگیری صورت وضعیت ها است؛ باید در مسیر اجرا به معاونت های مربوطه توجه بیشتری شود تا مسیر تسهیل شود.
موسوی گفت: در اجرای پروژه بهسازی پیاده رو خیابان ولیعصر نسبت به آغاز احداث باغچه و اصلاح انهار ظرف یک هفته اقدام شود و صورت وضعیت پیمانکاران ترافیک و عمران جهت تسریع در امور اجرایی ارایه شود.
شهردار منطقه۱۱ تهران همچنین تاکید کرد: در اجرای عملیات احداث چمن مصنوعی بوستان رازی؛ تهیه لوازم و مصالح تسریع شود تا شهروندان دسترسی راحت تری به سرانه های ورزشی داشته باشند.
همچنین موضوعاتی نظیر هماهنگی احداث سرویس های بهداشتی مقبره شهدای بوستان دامپزشکی؛ خرید تجهیزات مجموعه های اموزش ترافیک و الگو نما؛ آغاز پروژه مجموعه ورزشی پاشاپور و نصب چراغ های پلازای نواب از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بررسی و شرح قرار گرفت.
موسوی شهردار منطقه۱۱ تهران در انتهای این نشست تاکید کرد : پروژه های توسعه ای خیابان های پاستور؛ هلال احمر و شیخ محمدی از اقدامات مهم منطقه است و نیازمند توجه در تسریع و تسهیل است که به مدت یک هفته اقدامات معاونت ها جهت پیشبرد امور این پروژه ها ارایه خواهد شد.