به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در بازدید میدانی از پروژه‌های احداثی، توسعه محله‌ای و محور‌های منتخب طرح الگوی خدمت در زمینه‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، ترافیکی و اجتماعی گفت: مدیریت شهری منطقه ۱۵ با اجرای این مجموعه پروژه‌ها ضمن تلاش برای توسعه جنوب شرق پایتخت، در مسیر توزیع متوازن خدمات و اعتلای عدالت و تحقق شعار «تهران شهر تلاش و سرزندگی» گام برداشته است.

وی همچنین در بازدید از آخرین وضعیت محور‌های منتخب طرح الگوی خدمت به نگاه ویژه مدیریت شهری در این طرح اشاره کرد و افزود: روند اقدامات و فعالیت‌ها در تمام ابعاد و حوزه‌های شهری و نیز از لحاظ کارکردی و زیبایی بصری پس از شناسایی در حال انجام است.

شهردار منطقه در ادامه به اجرای ۳۲ پروژه احداثی و ۱۵۳ پروژه توسعه محله‌ای در محلات ۱۹‌گانه منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به جغرافیا، وسعت و بافت محلات باب الرضای تهران سعی کردیم در قالب تعریف و اجرای این مجموعه پروژه‌ها ضمن پاسخ گویی به مطالبات و درخواست‌های شهروندان، ارتقای کیفیت زندگی آنان را نیز شاهد باشیم.

وی در پایان افزود: این سلسله بازدید‌ها و پایش‌های مستمر تا تکمیل و بهره‌برداری از پروژ‌ها ادامه خواهد داشت.

پروژه کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، پروژه احداث پایانه ثامن الحجج (ع)، احداث سوله ورزشی زنبق، احداث اسکان کارگری، طرح بازسازی کانال آب‌های سطحی در بزرگراه امام علی(ع)، احداث مخازن بتنی بنفشه و کوهسار، پروژه بازسازی سرویس بهداشتی بوستان‌های شاهد، مبعث طرح بازسازی و ایمن‌سازی آبنما پایانه خاوران و بوستان‌امید، محور‌های طرح الگوی خدمت در خیابان ابوذر، شهید رضایی، ۱۷ شهریور و... از مهمترین پروژ‌های احداثی، توسعه محله‌ای و طرح الگوی خدمت بود که شهردار منطقه ۱۵ به همراه معاونان و مدیران اجرایی بازدید کردند.