به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دوازده در این زمینه، گفت: با توجه به موقعیت خاص و ویژگی بافت مسکونی، تجاری و همچنین وجود بنا‌ها و املاک فرسوده و قدیمی، فعالیت اداره زیباسازی این منطقه در جهت آراستگی، زیبایی و شادابی چهره و سیمای منطقه دوازده چشمگیر‌تر است؛ بدین منظور عوامل اجرایی و کارگران این اداره با تقسیم وظایف محوله همه روزه درچند جبهه و درچند شیفت‌کاری درسطح نواحی شش‌گانه مشغول به کارند.

فرزاد هنرور، اضافه کرد: با انجام گشت‌ها و نظارت‌های نقطه به نقطه، پیام‌های ۱۳۷ و... دیوار‌ها و جداره‌های زشت و آلوده شناسایی و رفع آن با قید فوریت در دستورکار اداره زیباسازی شهرداری منطقه دوازده قرار گرفته و در اولین فرصت انجام می‌گردد.

هنرور، معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۱۲ تهران، خاطرنشان کرد: درمیان ۶ ناحیه واقع درقلب تاریخی تهران، ۴ ناحیه شامل ۳، ۴، ۵، ۶ به دلیل نوع بافت، فرسودگی و قدمت بالای بنا‌ها و ساختمان‌ها حجم بالایی از فعالیت اداره زیباسازی در زمینه اجرای پوشاننده را به خود اختصاص داده است.

این مقام مسئول درمعاونت امور شهری شهرداری منطقه دوازده، یادآوری کرد: با اینکه فعالیت اداره زیباسازی منطقه ما درسطح نواحی شش‌گانه به شکل مستمر درحال انجام است، اما با این حال درمحلاتی همچون هرندی و در برخی از خیابان‌های نواحی ۴ و ۵ منطقه دوازده اجرای پوشاننده بار‌ها و بار‌ها تا هفته‌ای ۳ مرتبه تکرار می‌گردد.

محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه۱۲ تهران نیز در این باره اضافه کرد: حجم و میزان اجرای پوشاننده در نیمه دوم سال به ویژه فصل زمستان خیلی بیشتر از نیمه اول سال حتی درتابستان است. دلیلش افروختن آتش درکنار دیوار‌ها و جداره‌ها و داخل املاک ر‌ها شده و بی‌دفاع شهری توسط معتادان متجاهر و کارتن‌خواب‌هاست تا درسرمای هوا تاب بیاورند، اما با این کارخسارت زیادی به سیما و منظر شهری منطقه ما وارد می‌کنندکه در این صورت چاره‌ای جز اجرای پوشاننده و رنگ‌آمیزی دیواره‌ها و جداره‌های کثیف و نازیبا وجود ندارد.