به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز با اعلام این خبر افزود: در آستانه مهرماه و ایام بازگشایی مدارس، اداره فضای سبز منطقه اقداماتی را به منظور رفاه حال دانش آموزان اجرایی کرده است.

رئیس اداره فضای سبز اظهار داشت: در آستانه مهر ماه و به مناسبت بازگشایی مدارس با برنامه ریزی مناسب، طرح استقبال از مهر به منظور ارتقاء سطح خدمات، فضاسازی و آماده سازی هرچه بهتر مراکز آموزشی و مدارس سطح منطقه به صورت ویژه در حال اقدام بوده تا با مجموع اقدامات رضایتمندی شهروندان و دانش آموزان سطح منطقه را فراهم نماییم.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در طرح استقبال از مهر در منطقه گفت: اقدامات آماده سازی بستر کاشت و کاشت درخت و درختچه از جمله کاج، توری، یوکا، پامپاس گراس، بربریس، یاس هلندی و رز در فضاهای سبز داخل محوطه مدارس و مراکز آموزشی انجام شده است.

حبیبی اضافه کرد: اقدامات دیگری از جمله کندوکوب، حذف شاخه های سرگیر و خشکه زنی، حذف تنه جوش و پاجوش در فضاهای سبز محوطه مدارس و اقداماتی از قبیل توزیع نیمکت و سطل زباله و رفع نواقص وسایل بدنسازی نیز داخل محوطه مدارس اجرا شده است.

رئیس اداره فضای سبز یادآور شد: این اقدامات در مدارس شهید عباسپور، خواجه عبدالله انصاری، شهید چگینی، صالحی شفا، پروین اعتصامی، امت، شهید قاسم سلیمانی و هنرستان شهید آوینی و... توسط عوامل اداره فضای سبز منطقه ۴ انجام شده است.

همچنین ایشان در پایان خاطرنشان کردند: در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس، مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز به منظور آشنایی دانش آموزان با فضای سبز شهری و نگهداشت آن، آشنایی با اندام های گیاهی، پرورش و نگهداری گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، پرورش قارچ و... کلاسهای آموزشی برگزار خواهد نمود و دانش آموزان می توانند جهت یادگیری بیشتر به صورت عملی از گلخانه مرکز باران، باغ بوتانیک و مزرعه خانواده این مجموعه بازدید نمایند. در همین راستا مدارس جهت هماهنگی در خصوص برگزاری این کلاسها می توانند با شماره ۰۲۱۷۷۱۴۱۰۸۰ تماس حاصل نمایند.