به گزارش اکونا پرس،

روز اول مهر ماه یکی از روزهای خاطره انگیز برای دانش آموزان و به ویژه کلاس اولی ها است زیرا تجربه ای جدید در زندگی به دست می آورند. پس از تعطیلات سه ماهه تابستان دیگر وقت تلاش و کوشش دانش آموزان فرا رسیده است تا به مدرسه بروند و علم بیاموزند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ و به نقل از اکبری رییس اداره آموزش های شهروندی منطقه۴: امروز ۱مهر ماه ۱۴۰۳ ، ۶۲۰نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه همای رحمت منطقه۴ سال تحصیلی خود را آغاز نمودند.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز گردید و در ادامه پس از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ؛ مدیر مدرسه به تمامی مدعوین و دانش آموزان ضمن خوشامدگویی ،آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت و مراسم با اجرای دکلمه خوانی و سرود توسط دانش آموزان مدرسه ، برگزاری مسابقه و نمایش عروسکی ادامه یافت.

در این مراسم نادری نماینده مجلس شورای اسلامی شهر تهران ، اعتمادی نماینده اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ،زمانی نژاد رییس آموزش و پرورش منطقه۴ ، سرهنگ اسماعیل زاده ریس پلیس راهور منطقه۴ ، میرابوطالبی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۴ ، حیدرزاده معاون فنی و عمرانی منطقه۴ ، کریم پور معاون ترافیک منطقه۴ ، فیاض رییس ستاد بحران منطقه ۴ ، محمودی شهردار ناحیه۶ ، خانواده شهید نوروزی و سایر مسیولین شهری حضور داشتند .

شایان ذکر است در طول برنامه نماینده محترم مجلس شهر تهران ؛ رییس آموزش و پرورش منطقه ۴ و معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه چهار نیز ضمن تبریک به دانش آموزان سخنانی کوتاه را ایراد نمودند و در پایان مراسم زنگ مدرسه توسط مادر شهید نوروزی و سایر مدعوین ویژه به صدا درآمد و پس از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران تمامی دانش آموزان با دریافت پذیرایی و شاخه گل از مسئولین ، وارد کلاس های درس شدند و سال تحصیلی خود را آغاز نمودند.