به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، نشست شورای معاونان شهرداری منطقه۱۳ با حضور محمد امیر نوری شهردارجدید منطقه و با هدف برنامه ریزی لازم برای تحقق و عملیاتی نمودن اهداف شهرداری برگزار شد.

شهردارمنطقه۱۳ با تأکید بر تعهد، تمرکز و تلاش بی وقفه  مجموعه مدیریت شهری در این جلسه اظهار داشت : با خدمت به مردم و همراهی و هماهنگی مجموعه معاونت ها، ادارات و نواحی، مسیر توسعه ای منطقه را همواره با لبخند رضایت مردم ترسیم نماییم و این مهم، راهبردی کلیدی در شهرداری منطقه۱۳ خواهد بود.

وی در این جلسه از همه معاونان و مدیران خواست، برنامه ای مناسب به طور کمی و کیفی ارائه کنند و با تمامی توان خود، برای تحقق اهداف عالیه شهرداری تهران اقدام و به وظایف مربوطه، فعالانه عمل کنند.

شهردار منطقه۱۳ با ابراز خرسندی از حضور در این منطقه گفت : منطقه۱۳ ، محدوده ای با اصالت است که از جاذبه های مختلفی نیز برخوردار است و فعالیت هایی نیز برای حفظ و بسط آن در شهرداری انجام شده که با نگرشی نوین می توان رضایت بیشتر شهروندان را شاهد بود. 

وی استفاده از ظرفیت نخبگان در مدیریت بهینه شهری ضروری دانست و یادآور شد: بهره گیری از تجربه و خرد جمعی افراد برای هر عرصه ای مفید است و در مدیریت شهری این موضوع از اهمیت خاصی برخورد دار می باشد .

امیر محمد نوری خاطر نشان کرد: امروزه توسعه و بهره‌وری خدمات مختلف در شهر با  مشارکت کلیه‌ی شهروندان در فعالیت‌های شهری می‌تواند مشروعیت، مقبولیت و رضایت‌مندی مردم را به ارمغان آورد.

شهردار منطقه۱۳ دیدار با معاونان ، روسای ادارات و کارکنان ادارات مستقل به اهمیت اخلاق مداری در محیط کار اشاره کرد و ادامه داد: مهم ترین نقش اخلاق در محیط کار ایجاد حس مثبت بودن در کارکنان است. این حسِ  به زندگی کاری کارکنان معنا می بخشد و فارغ از مزایای متعدد آن، باعث می شود که در زمینه  تکریم ارباب رجوع و کسب رضایتمندی شهروندان نیز موفق باشیم. 

وی در بخش دیگر از صحبت هایش تصریح کرد: در هر عرصه‌ای مردم پای کار بیایند موفقیت حاصل خواهد شد، بنابراین با توجه به ابتکار و ایده پردازی ، شرایط حضور مردم را باید فراهم کنیم. 

امیر محمد نوری بر ضرورت افزایش شاخص های عملکرد  منطقه تاکید کرد و و از کارکنان خواست با صد در صد توان خود برای پیشرفت امور کمک کنند و در این مسیر نیز سعی می کنیم برای بهبود انگیزش کارکنان نیز تلاش  کنیم .

وی همچنین دیداری نیز با معاونان و مدیران حوزه مالی و اقتصاد شهری و شهرسازی و معماری داشت و ضمن ارائه نقطه نظرات خود و آشنایی با کارمندان این معاونت ها تاکید کرد :برای رسیدن به این مهم کارکنان باید نهایت تلاش و پشتکار خود را به کار گیرند.

بازدید از محوطه ساختمان جدید شهرداری منطقه ۱۳ و ساختمان ستادی نیز از دیگر برنامه های امیر محمد نوری به عنوان شهردار جدید دیار پیشگامان انقلاب اسلامی در منطقه ۱۳ بود.