به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سومین مجمع مشورتی و تخصصی محلات این منطقه با حضور محمد شیری شهردار منطقه و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران برگزار و ضمن بررسی مصوبات جلسه گذشته، بر بهبود خدمات‌رسانی، شناسائی ظرفیت‌ها و رفع مشکلات محلات، تعریف پروژه‌های شهری و بهبود شرایط زندگی شهروندان تاکید شد.

محمد شیری شهردار منطقه ضمن عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: بی‌شک، شهادت اسوه مقاومت سرآغاز نابودی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی است.

 وی در ادامه همچنین در توضیحات اقدامات و دستاورد‌های منطقه افزود: سال گذشته قول بهسازی وضعیت آسفالت معابر را داده بودم که پیش‌بینی ما پخش ٩٠ هزار تن آسفالت بود که خوشبختانه با پخش بیش از ١٠١ هزار تن آسفالت در سطح معابر محلات رتبه نخست شهر تهران را کسب کردیم.

 شیری به چند رتبه برتر دیگر منطقه در اهم موضوعات مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: رتبه نخست میان مناطق ۲۲‌گانه با صدور ۱۵۰۰ پروانه ساختمانی و نوسازی هزار پلاک در بافت فرسوده، مشارکت بینظیر شهروندان باب الرضای تهران در بزرگترین نظرسنجی مردمی پایتخت با ۱۴۰ هزار رای مردمی و کسب رتبه اول تهران به لحاظ مشارکت شهروندان در میان سایر مناطق و نیز کسب رتبه اول در موضوع جذب سرمایه‌گذاری طی ٢ سال پی در پی (در پروژه‌های مشارکتی) در بین مناطق ٢٢‌گانه تهران از‌جمله دستاور‌های مدیریت شهری منطقه است که با حمایت شهردار محترم تهران و اعضای شورای شهر محقق شد.

شهردار منطقه اضافه کرد: از حیث درآمدی نیز جزو مناطق برتر تهران بودیم و بیش از ١٠٠ درصد درآمد محقق شد، همچنین منطقه ١۵ از لحاظ تخصیص بودجه نیز جزو منطقه برتر در میان سایر مناطق تهران است.

شیری با اشاره به اتمام تملک و آزادسازی تمامی معارضین پروژه آزادراه شهید شوشتری در این منطقه، آغاز کار خط ٨ مترو، پیگیری تسریع پروژه تقاطع بزرگراه بسیج وشهید محلاتی، جذب سرمایه‌گذار برای بوستان آزادگان، ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی در محلات و... افزود: اتفاقات خوبی در منطقه در حال انجام است و جنوب شرق پایتخت با مجموعه اقدامات مدیریت شهری و ریل‌گذاری انجام شده در مسیر توسعه و رشد قرار دارد.