به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، فیاض در جلسه ای که با شهردارمنطقه۱۳ ، معاونان و مدیران داشت، با بیان  اینکه نقطه قوت عملکرد منطقه را در طرح های من شهردارم، عدم وجود پروژه متوقف شده  دانست و افزود: با توجه به تاکیدات شهردار تهران و معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، با حضور در مناطق پیگیر پیشرفت فیزیکی طرح های من شهردارم هستیم و این جلسات برای هم افزایی و تعامل برای اتمام هر چه زودتر پروژه ها برگزار می شود. 

وی با بیان اینکه اعتبارات و پروژه های مرتبط با شهرداری نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته و به تبع آن نیز در این منطقه نیز این طرح ها رشد چشمگیری داشته است ، افزود: سال گذشته، منطقه ۱۳ توانست با اجرای  ۷۸ پروژه رتبه اول را کسب کند که امسال تعداد پروژه ها به ۱۴۷ پروژه افزایش یافت . 

وی با تاکید بر اهتمام و جدیت مدیران منطقه در اتمام پروژه ها  با توجه به افزایش دو برابری پروژه های منطقه نسبت به سال گذشته اظهار داشت: تنها ۱۰ درصد پروژه ها باقی مانده و پروژه های اجرایی  حدود ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که می طلبد با پیگیری مدیران مربوطه و تعاملات فی ما بین ، ظرف مدت دو هفته آینده پروژه ها به اتمام برسد. 

در ادامه، مرشد زاده ، معاون اداره کل هماهنگی، گزارشی از وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها ارائه و پیگیری های لازم را در خصوص ۱۷ پروژه باقی مانده از معاونان مربوطه کرد که از آن جمله می توان به پروژه پیاده روسازی خیابان زاهد گیلانی ، سی متری نیروی هوایی و بازسازی آبنمای بوستان خیام اشاره نمود.  

در این جلسه امیرمحمدنوری شهردار منطقه۱۳ نیز با تاکید بر اهمیت پروژه‌ها از معاونت های اجرایی خواست نسبت به تکمیل موارد در اسرع وقت اقدام کنند.