به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک با حضور در ناحیه ۲ و دیدار با مدیران و کارکنان این ناحیه گفت: در سال گذشته بودجه نواحی افزایش قابل توجهی پیدا کرد به طوری که در ناحیه دو،حدود ۵ برابر افزایش یافت و اکنون بیش از 100 عنوان کار در نواحی به اجرا گذاشته شده و منطقه توانست رتبه دوم ثبت قراردادهای نواحی را در بین مناطق شهر تهران به دست آورد.

صباغ با اشاره به اقدامات اجرا شده در حوزه انشعابات برق، آب و... گفت: در دو سال گذشته ۶۰ تا ۷۰ انشعاب در منطقه تامین شد و هنوز کار باقیست و نیاز است بوستان‌ها، پایانه‌ها، آبنماها، و دیگر موارد که فاقد انشعاب در منطقه هستند شناسایی شوند تا متحمل هزینه اضافه نشویم.

او گفت: یکی از مولفه های شهرهای توسعه یافته درآمدهای پایدار است و باید نواحی با اهتمام بر اجرای آرای ماده ۵، شناسایی ظرفیت های اجاره‌داری و ... به این مولفه دست پیدا کنند به طوری که منطقه در سال جاری از محل اجاره‌داری ۵۰ میلیارد درآمد داشته که با تمدید آن به ۱۰۰ میلیارد خواهیم رسید.

شهردار منطقه یک با اشاره به کارهای در حال اجرا در نواحی گفت: مرمت آبنماها، سرویس‌های بهداشتی، کفپوش بوستان‌ها، دیوار حائل، مرمت پیاده‌روها، آسفالت معابر، جدول گذاری، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس از جمله اقداماتی است که در محلات در حال اجراست و باید تا سال آینده نهایی شوند.