به گزارش اکونا پرس،

دکتر عبوری در نشست دوستانه‌ای که با حضور مدیران و پرسنل گروه سرمایه­‌گذاری غدیر  برگزار شد، با بیان اینکه ما در حال حاضر بعنوان یکی از هلدینگ‌های مطرح چند رشته ای در کشور فعالیت می­کنیم گفت: برنامه اصلی ما تبدیل به اولین هلدینگ است و این مهم بدون تلاش، همکاری و برنامه­‌ریزی درست شما محقق نخواهد شد.

وی تاکید کرد: نقش آفرینی همکاران مجموعه، تعریف  و ورود به موضوعات جدیدی همچون سلامت یکی از راهکارهای رسیدن به این هدف است.

عبوری افزود: در همین رابطه یکی از موضوعاتی که مورد پیگیری ما قرار گرفته، بحث فعال سازی شرکت‌­ها و هلدینگ‌هایی است که کمتر مورد توجه بوده اند.

مدیر عامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر با بیان اینکه شما به عنوان نیروی انسانی کارآمد سرمایه اصلی شرکت هستید، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خود سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری فرمودند هر ایده و راهکاری که بتواند مسیر ما را در رسیدن به اهداف شرکت سرعت ببخشد، مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه تاکید کرد: تمام تلاش ما در سال جدید ورود  شرکت‌های قابل عرضه به بورس است زیرا این امر باعث شفافیت و قابل دسترس بودن بیش از پیش خواهد شد.

توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و نقش آفرینی در خارج از مرزهای ایران نیز از دیگر نکاتی بود که مهدی عبوری به آن اشاره کرد.

عبوری تامین نیازها و رفا کارکنان تا حد امکان را یکی از دغدغه‌های اصلی خود دانست و تاکید کرد: برای تامین این مهم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد .

گفتنی است در این نشست کارکنان گروه سرمایه‌گذاری غدیر نکات و پیشنهادات خود را در رابطه با مسایل مختلف مطرح  و در این رابطه با مدیر عامل محترم به گفتگو پرداختند.