به گزارش اکونا پرس،

مهندس حسینی ، مدیر عامل شرکت بین المللی معدنی و صنعتی سی پی جی پارس ضمن عرض تبریک روز خبرنگار گفت: امروزه در عصر هوش مصنوعی ما وابسته به استفاده از نظام های کارآمد و نظام های پیشرفته و توسعه یافته هستیم ومورد نیاز برای بالا بردن سرعت ،دقت و کیفیت کاردر بنگاه‌های اقتصادی است.

وی ادامه داد: در بنگاه‌های اقتصادی در گروه چادرملو جای خالی یک سامانه هوشمند کاملا محسوس بود .شرکت سی پی جی پارس به عنوان بازوی اجرایی شرکت چادرملو، از یک سامانه هوشمند بهره‌برداری کرده است که اطلاعات منسجم و یکپارچه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این سامانه گروه های حاضر بارقابت برای  بهره برداری از سیستم و  برای ارایه اطلاعات به صورت استاندارد و منسجم ورود پیدا  می کنند .تیم ها در یک بازه زمانی معین باهم رقابت و برای ایجاد انگیزه و بارگذاری سریع تر اطلاعات لیگی تشکیل شد که در واقع با ایجاد رقابت برای رسیدن به هدف ،زمان را کوتاه‌تر کنیم.

حسینی افزود:نکته ای که وجود دارد این است که هیچ سامانه ای در ابتدا بدون ایراد ،کامل و جامع نیست وما از افرادی که تجربه کارکرد با سامانه های پیشرفته را دارند برای رفع ایرادات استقبال می کنیم.

0c51f985-0683-4fe7-891c-184d45143e98

علیرضا تاج پور ،معاون توسعه شرکت چادرملو گفت:خداراشاکریم که در گروهی کار می‌کنیم که شعار آن نماد توسعه پایدار و اهداف مدیران ارشد آن توسعه و کارآفرینی است.

وی ادامه داد:توسعه کار مشکلی است و ایجاد کارخانه و پروژه های جدید منظم  ،کاری مهم است .

تاج پورافزود:درگروه چادرملو حدود ۷۰ پروژه را تحت نظر داریم. کنترل پروژه ها و نظارت عالی بر پروژه ها به دلیل نبود سامانه جامع مشکل بود و همین دلیل بر ساخت و راه اندازی یک سامانه منسجم و برخط برای کنترل و نظارت بر پروژه‌ها بیفتند.با رونمایی این سامانه اهمیت یکپارچه سازی گزارش ها به صورت برخط نمود پیدا می‌کند .

وی در انتها از مدیران پروژه ها و دیگر افرادی که همکاری و همراهی داشته اند تشکر می کنم.

fb6fc0fc-eaf1-4228-827f-8ec3b32c9d3f

اسماعیل خرم ،معاون مالی و  سرمایه انسانی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:عامل کلیدی همه موفقیت ها عمل کردن است ،انجام درست کار صحیح سرلوحه کار ماست .

خرم ادامه داد:کل زنجیره ارزش فولاد از استخراج معدن تا تولید میل گرد و کلاف را در گروه صنعتی چادرملو در دست کار داریم  و در چشم انداز آینده تولیدات ورق ،لوله های بدون درز، فولاد خاص آلیاژی را هم خواهیم داشت.در زنجیره پشتیبانی ارزش فولاد در گروه چادرملو در طرح های در دست احداث در تولید فرآلیاژها  به عنوان مواد کمکی فولاد، نیروگاه سیکل ترکیبی ، نیروگاه انرژی خورشیدی  ، تولید الکترود به عنوان ماده اولیه اصلی تولید فولاد ،بخش بزرگ لجستیک را در دست اقدام است.

وی افزود:در سال ۱۴۰۲ گروه چادرملو موفق به تولید ۶ درصد از زنجیره ارزش فولاد در خصوص محصول فولاد ،۱۰ درصد آهن اسفنجی ، ۱۷ درصد محصول کنستانتره کل کشور  شده است.فروش محصولات ۵۶ همت و سود خالص ۲۵.۴ همت بوده است .در سال گذشته ۱۶.۳ همت سرمایه گذاری در طرح ها و پروژه ها داشتیم که برابر با ۶۴ درصد سود خالص چادرملو است. چادرملو رتبه دوازدهم ارزش بازار بورس را در اختیار دارد و ارزش بازار آن به 943 هزار میلیارد تومان رسیده است.

معاون مالی چادرملو گفت:اهمیت برای کنترل این مبالغ که توسط چادرملو و شرکت های زیرمجموعه زیاد است. میزان سرمایه در سال گذشته ۱۶ هزار میلیارد تومان بوده است و برای صیانت از سرمایه گذاران باید پایش و کنترل کنیم تا طرح های اجرایی در گروه چادرملو را در زمان مقرر و بدون هزینه اضافی اجرا شود.

من تقاضا دارم باراه اندازی سامانه epm   و در بستر این سامانه دو مورد رعایت شود اول اینکه اطلاعات صحت داشته باشد،قابل اتکا باشد و دیگری به موقع بارگذاری کردن اطلاعات است تا ما اطلاعات برخط و دقیق داشته باشیم.

1

5ea96876-7f6b-43a1-82aa-db8790f51968