برند هاناسیس جزو معتبرترین و بزرگ‌ترین برندهای تولید کننده انواع صندوق فروشگاهی است. با توجه به وجود امکانات پیشرفته و متنوع در صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس استفاده از این تجهیزات در هر نوع فروشگاهی می‌تواند بسیار پرسود باشد. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های انواع صندوق فروشگاهی هانسیس، مدیریت هر چه بهتر و بیشتر موجودی محصولات و ثبت اطلاعات مربوط به خریداران و مشتریان است. اگر شما هم قصد دارید با مزیت‌های کاربردی این تجهیزات مدرن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه شوید.

خرید صندوق فروشگاهی و صندوق رستورانی

pda یا همان دیتا کالکتور

معرفی کوتاه برند محبوب هاناسیس (hanasis)

هاناسیس یک کمپانی معتبر است که از سال 2005 فعالیت می‌کند. این برند در حوزه محصولات و خدمات مرتبط با فروشگاه‌ها فعالیت کرده و تجهیزاتی در راستای بهینه‌سازی مدیریت این دسته کسب و‌کارها تولید می‌کند.

این کمپانی کره‌ای همواره از آخرین استانداردهای روز دنیا صندوق‌های فروشگاهی در ابعاد مختلف با امکانات متفاوت را به بازار عرضه می‌کند. طراحی اگونومیک محصولات این برند و همچنین کیفیت ساخت بالا از جمله دلایل عمده محبوبیت آن‌ها در بین سایر محصولات رقیب است.

مدیریت یکپارچه باشگاه مشتریان با صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار خدماتی همچون رستوران، فروشگاه مواد غذایی و... هستید حتما به یک صندوق فروشگاهی با امکانات جدید نیاز پیدا خواهید کرد. برای هر کسب‌و‌کاری مدیریت اطلاعات مشتریان و خریداران از اهمیت خیلی بالایی در میزان فروش برخوردار است. به همین دلیل نیاز به سیستمی است که با استفاده از آن بتوان تمامی اطلاعات و دیتاهای مربوط به مشتریان را به راحتی مدیریت کرد.

صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس به شما این امکان را می‌دهند تا شماره تلفن مشتریان و سایر اطلاعات را ثبت کرده و در جشنواره‌های مختلف از طریق سیستم پیامکی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید!

مدیریت فرایند حسابداری با صندوق‌های فروشگاهی hanasis

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مربوط به هر نوع فروشگاه و کسب‌وکاری، مدیریت بخش حسابداری و امور مالی است. با استفاده از این صندوق‌های فروشگاهی می‌توان انواع اطلاعات مربوط به فاکتورها و لیست قیمت محصولات را در داخل سیستم ثبت کرد. حتی می‌توان گزارشات روزانه مربوط به فروش هر یک ازمحصولات با استفاده از کدهای دسته بندی شده را با استفاده از صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس ثبت کرد.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌ های صندوق فروشگاهی هاناسیس، کاهش هزینه‌های مربوط به استخدام نیروی حسابداری و از طرفی افزایش میزان دقت و کاهش خطا در ثبت اطلاعات است.

قابلیت اتصال این صندوق‌ها به دستگاه‌های دیگر

همان طور که می‌دانید صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس از طراحی متفاوتی بهره برده و بهتر از سایر تجهیزات می‌توانند پروسه فروش در هر کسب‌وکاری را مدیریت کنند! در بخش‌های جانبی این صندوق‌ها پورت‌های ورودی جهت متصل کردن سایر دستگاه‌ها همچون کامپیوتر، مانیتور و... تعبیه شده است. حتی شما می‌توانید دستگاه‌های بارکدخوان و چاپگر را به صورت مجزا به صندوق فروشگاهی متصل کنید.

برخورداری از ظرفیت حافظه بالا: نقطه قوت صندوق‌های فروشگاهی HANASIS

مانند سایر تجهیزات همچون کامپیوترها و لپ تاپ‌ها، صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس از حافظه اختصاصی برای ذخیره دیتاها برخوردار هستند. با توجه به ضریب ایمنی بسیار بالایی که رابط کاربری این صندوق‌ها دارند، تمامی اطلاعات مشتریان به صورت طولانی مدت در حافظه آن‌ها ثبت و ذخیره می‌شود.

شما با استفاده از سابقه خرید مشتریان ذخیره شده در حافظه این صندوق‌ها طرح‌های تخفیفاتی را به صورت دسته بندی شده در نظر بگیرید.

مدیریت هر چه بهتر موجودی محصولات

اگر صاحب یک فروشگاه زنجیره‌ای و بزرگ هستید، بدون شک به یک وسیله هوشمند برای مدیریت دقیق موجودی محصولات خود نیاز خواهید داشت. وسیله‌ای که بتواند به صورت لحظه‌ای با افزایش یا کاهش تعداد محصولات در انبار و حتی قفسه فروشگاه، موجودی آن‌ها در سیستم را به‌روز کند. صندوق‌های قروشگاهی هاناسیس دقیقا از این مکانیزم عملکردی برخوردار هستند و می‌توانند از طریق کد بندی برای محصولات، تعداد موجودی آن‌ها در سیستم پردازشی را تغییر دهند.

بهینه‌سازی ارتباط بین مشتری و تجربه کاربری!

یکی از مزیت های صندوق های فروشگاهی که متاسفانه کمتر به آن پرداخته شده، بهبود ارتباط بین مشتری و تجربه کاربری است. به بیانی واضح‌تر، حتی شما با داشتن صندوق‌های هاناسیس می‌توانید از نیازهای مشتریان خود خبردار شوید و طبق نیاز آن‌ها محصولاتی را به موجودی انبار خود اضافه کنید!

با ذخیره اطلاعات مشتریان به صورت ریز و جزئی در حافظه صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس این امکان فراهم می‌شود تا با دسترسی به این اطلاعات مفید سابقه خرید مشتریان را بررسی کرده و فرایند نیازسنجی را انجام دهید.

قابلیت نصب انواع نرم‌افزارهای حسابداری

رابط کاربری صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت نصب نرم‌افزارهای حسابداری را دارد. برای مثال می‌توان بر روی مدل‌های جدید صندوق‌های فورگشاهی هاناسیس نرم‌افزار حسابداری تخصصی هلو را نصب کرد!

صندوق‌های هاناسیس: آنالیزگر فروش!

قابلیت گزارش گیری در این صندوق‌های فروشگاهی، برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. حتی این امکان هم وجود دارد که نمودار دقیقی از پروسه فروش نیز در اختیار مدیران فروشگاه‌ها قرار گیرد. اگر قصد دارید به صورت دقیق در مورد روند فروش فروشگاه خود اطلاعات کسب کنید، قطعا صندوق‌های فروشگاهی هاناسیس برای شما گزینه بهتری خواهند بود.

کلام آخر

برای بهبود تجربه کاربری و مدیریت هر چه بهتر روند فروش، شما به عنوان مدیر یک فروشگاه خرده فروش یا یک فروشگاه بزرگ به صندوق فروشگاهی نیاز خواهید داشتو سیستمی که با اتصال به تجهیزات مختلف می‌تواند یک مجموعه کاملی از محیط آنالیز فروش، مدیریت موجودی، جمع‌آوری اطلاعات مشتریان عمل کند!