به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر، نخستین جلسه شورای مدیران هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، به ریاست آقای مهندس هدایت در محل ساختمان مرکزی غدیر برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از استماع آیاتی از قرآن کریم، آقای مهندس هدایت، ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات تمامی کارکنان و مدیران خدوم خانواده بزرگ هلدینگ غدیر، از خدمات ارزنده مدیر عامل سابق، تشکر کرد.

سید مجید هدایت در ادامه با عنایت به ضرورت تداوم فعالیت هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه تاکید کرد: هیچ‌گونه فعالیت مهم و اولویت‌داری در ستاد، هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه نباید معطل بماند و لازم است تمامی اقدامات اساسی و ضروری با قوت ادامه پیدا کند.

وی افزود: ضروری است فهرستی از اهم چالش‌ها، مسائل و اقدامات دارای اولویت و فوریت توسط معاونت‌ها و مدیران محترم عامل هلدینگ ها، احصا شود تا حرکت برنامه محور و متناسب با اقتضائات و تحولات اقتصادی، میزان انحراف احتمالی از هدف گذاری‌ها و شاخص‌ها، معیارها و سنجه‌های تدوین شده، متناسب با تحلیل‌های محیطی و روندهای آتی بازار، بازنگری شود.

در ادامه بر اهمیت فکر، ایده و پویایی مجموعه و ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و خبرگان صنعت در سطوح مختلف تصمیم سازی و تصمیم‌ گیری تاکید گردید. و اشاره داشتند: بهره‌مندی از نخبگان و خبرگان صنعت می‌تواند در ارتقای نظام نوین حکمرانی شرکت، انسجام و وحدت رویه، حفظ و ارتقای روحیه امید و انسجام مدیریتی و همچنین پایدار سازی تصمیمات راهبردی در تمامی مجموعه بزرگ سرمایه‌ گذاری غدیر، تاثیر شگرفی داشته و بهره وری و کارآمدی را افزایش داده و نهایتا پیام مثبت و امیدبخشی را به بازار سرمایه و سهامداران مخابره نماید.