به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع این هفته مستند "۱۰ دقیقه" به بررسی وضعیت اسرائیل در جنگ با حماس و زمین‌گیر شدن سربازانش در غزه اختصاص دارد.

این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب بر این نکته صحه می‌گذارد که تحلیلگران معتقدند نخست وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو که پیش از این با یک بحران سیاسی مواجه بود، اکنون در باتلاق غزه گیر کرده است.

مستند "۱۰ دقیقه" در ادامه به سخنان مقامات سیاسی و کارشناسان و تحلیلگران بین‌المللی استناد می‌کند که پذیرش آتش بس از سوی اسرائیل را نشانه ناتوانی و زمین‌گیر شدن این رژیم در غزه می‌دانند، آن‌هم علیرغم ادعای اولیه رژیم صهیونیستی که وعده نابودی حماس را داده بود.

مستند هفتگی شبکه پرس تی‌وی با طرح این پرسش که دستاورد رژیم صهیونیستی در غزه چه بوده است، بر این موضوع تاکید می‌کند که عملیات طوفان الاقصی پاسخی به جنایات چندین دهه اسرائیل علیه مردم فلسطین بود و این عملیات توهم شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را در هم شکست و یک‌بار دیگر نشان داد که مقاومت تنها راه فلسطینی‌ها برای احقاق حقوق‌شان است.

مستند «۱۰ دقیقه» دوشنبه ساعت ۱۷:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.

علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/doc/index?id=46&page=1&name=10 Minutes برنامه را در وب سایت شبکه پرس تی وی نیز مشاهده کنند