به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته "جریان خاورمیانه" شبکه پرس تی‌وی احتمال وقوع جنگ میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان و مناظره میان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با محوریت فلسطین را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

ونسا بیلی، روزنامه‌نگار مستقل از دمشق به عنوان کارشناس بخش اول برنامه ضمن بررسی درگیری میان رژیم اسرائیل و حزب‌الله از آغاز حمله و نسل‌کشی در غزه، احتمال وقوع یک جنگ تمام عیار میان رژیم صهیونیستی و مقاومت لبنان را بررسی می‌کند.

در مناظره جنجالی بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مورد فلسطین، دیدگاه‌ها و سیاست‌های متضادی ظاهر شد که بر اختلافات عمیق در سیاست خارجی آمریکا تأکید داشت. بخش دوم برنامه "جریان خاورمیانه" به این مناظره و دیدگاه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده درباره فلسطین می‌پردازد.

برنامه «جریان خاورمیانه» (MidEaStream)چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.