به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، موضوع برنامه این هفته «جریان خاورمیانه» شبکه پرس تی‌وی به بررسی موضع خصمانه آمریکا و مواضع منفعلانه کشورهای عربی در قبال جنگ غزه و تجاوز و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی اختصاص دارد.

ایالات متحده پس از گذشت ۹ ماه از جنگ در غزه، همچنان از اسرائیل حمایت نظامی می‌کند، در حالی‌که مشخص شده راهبردهای بنیامین نتانیاهو، به هیچ یک از اهداف صهیونیستی نرسیده و نخواهد رسید. از سوی دیگر، کشورهای عربی فقط به صدور بیانیه‌هایی در محکومیت تجاوزات اسرائیل اکتفا کرده‌اند و خواستار آتش بس، جلوگیری از آوارگی اجباری، و پاسخگویی مسئولین جنایات جنگی شده‌اند. با این حال، این مواضع و اظهارات مبهم کمک چندانی به فلسطینیان نمی‌کند.

برنامه «جریان خاورمیانه» (MidEaStream)چهارشنبه ساعت 10:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز همان روز ساعت  17:00 و 23:00، پنج‌شنبه ساعت 18:00، 03:00، جمعه ساعت 12:00 و شنبه ساعت 05:00 خواهد بود..علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به لینک https://www.presstv.ir/Section/15095  این برنامه را در وب‌سایت شبکه پرس تی وی مشاهده کنند.