به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، برنامه این هفته «ایران امروز» شبکه پرس تی‌وی در گفت‌وگو با کارشناسان ابعاد عملیات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی و پیامدهای آن را بررسی می‌کند.

این روزها اسرائیلی‌ها به طور فزاینده‌ای نگران احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران هستند. این نگرانی در پی ترور دو شخصیت کلیدی محور مقاومت شهید اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس و شهید فواد شکر، از فرماندهان ارشد حزب الله شدت گرفته است. از سوی دیگر، ایالات متحده، متحد اصلی اسرائیل، به طور شبانه‌روزی برای خنثی کردن هرگونه اقدام تلافی‌جویانه ایران تلاش می‌کند و ترکیبی از تهدیدها و تلاش‌ها را برای ایجاد ائتلاف‌های منطقه‌ای به‌کار می‌گیرد.

حسین آجورلو، کارشناس مسائل غرب آسیا و روابط بین‌الملل و حسین کنعانی مقدم، کارشناس خاورمیانه و دبیرکل جامعه بین‌المللی ضدصهیونیسم مستقر در تهران کارشناسان برنامه «ایران امروز» هستند.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی مهدی عرب چهارشنبه ساعت 16:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و بازپخش این برنامه پنجشنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.