بنابراین گیمر با کمک آن ها  وارد بازی می شود و مراحل مختلف را طی می نماید. هر بازی تعداد به خصوصی کاراکتر دارد. برخی از آن ها به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار می گیرند. اما برای در اختیار گرفتن برخی از شخصیت ها باید هزینه بپردازید. در بازی محبوب گارنا فری فایر ۵۰ شخصیت در یک مرحله از بازی حضور دارند. در بین تمام شخصیت های این بازی آنلاین و جهانی، چند مورد خیلی محبوب و شاخص هستند. در بازی فری فایر برای دستیابی به بعضی از این کارکتر ها نیاز به جم فری فایر دارید .بیایید با بهترین کاراکترهای فری فایر آشنا شویم. در این صورت خواهیم توانست انتخاب بهتری برای بازی داشته باشیم. در ادامه ده شخصیت برجسته از درجه ده تا درجه یک و برتر معرفی می شود.

Kelly

Kelly  یک بازیکن ماهر و زنی جذاب از گارنا فری فایر است. این بازیکن در زمینه سرعت توانمندی خاصی پیدا نموده است. سرعت در مبارزات مختلف می تواند به او کمک نماید. هر چه بازیکن بتواند سریع تر باشد، هم در جنگیدن و هم در دفاع به او کمک می شود. کلی قادر است تا سرعت دوی خود را بین ۳ تا ۶ مرتبه افزایش دهد. این افزایش سرعت با عنوان توانمندی Dash  شناخته شده است.

شخصیت های فری فایر

Laura

لارا یک کاراکتر زن بازی فری فایر است. در بین کاراکترهای زن رتبه پنجم و در بین کل شخصیت ها رتبه ۹ را به خود اختصاص می دهد. کاراکتری قدرتمند بوده که می تواند با بسیاری از کاراکترهای موجود هماهنگ و ترکیب شود. داشتن توانایی ترکیبی در آن یک امتیاز مثبت محسوب می شود. Sharp shooter   نام توانمندی لارا است که یک قدرت انفعالی می باشد. در واقع، لارا قادر است تا دقت در تیر اندازی را بین حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد افزایش دهد. به طور حتم قدرتی کارآمد محسوب می شود.

A124

   A124  جزو کاراکتر های زن و البته قدرتمند فری فایر لست. البته این شخصیت با دیگر شخصیت های زن یک تفاوت اساسی دارد. در این جا این شخصیت یک زن واقعی نیست بلکه یک ربات طراحی شده می باشد. توانمندی این ربات در حیطه توانمندی های درمانی و بهبود دهنده قرار دارد. در یک بازه زمانی مشخص قادر است تا میزان EP بازیکن را به HP  مبدل نماید. در واقع هر ۶۰ تا ۹۰ ثانیه این کار را انجام می دهد. با داشتن این شخصیت در بازی، نیازی به دریافت مهمات و تجهیزات درمانی نخواهید داشت.

Hayato

هایاتو یک کارکتر حرفه ای بوده که جزو کاراکترهای فری فایر قرار می گیرد. توانمندی اختصاصی و منحصر به فرد آن با نام The Samurai  شناخته می شود. بر طبق این توانمندی، هایاتو قادر است تا  درجه آسیب و یا دمیج را افزایش دهد. این توانایی در نبردهای تن به تن و تک نفره می تواند بسیار کارآمد باشد. این ویژگی مورد استقبال گیمرهای زیادی قرار گرفته است. طرفداران و مشتاقان زیادی را به سمت خود جذب نموده است. شخصیت آلوک برترین شخصیت از دیدگاه های مختلف است. اما این ویژگی هایاتو حتی بیشتر از قدرت منحصر به فرد آلوک مورد توجه قرار گرفته است‌.

Jai

یکی دیگر از بهترین کاراکترهای فری فایر، شخصیت مرد بازی با نام Jai  می باشد. این شخصیت قدرتمد در نبردهای تیمی بسیار حرفه ای عمل می کند‌. توانمندی مخصوص او برای مبارزه با دشمنان تیمی مناسب تر است. این توانایی را با اصطلاح Furious Reload  می شناسیم. بر طبق این توانایی، شخصیت قادر است سلاح خود را برای شلیک های متوالی و پشت سر هم در اختیار داشته باشد. بدون این که به صورت مداوم نیاز به پر کردن خشاب اسلحه باشد. بنابراین زمان او به هدر نمی رود.

Luqueta

شخصیت Luqueta  جزو بهترین های گارنا فری فایر است. این شخصیت مرد در ابتدای بازی هیچ جذابیت و توانمندی ویژه ای ندارد. با ادامه دادن بازی و از بین بردن ۲ نفر از دشمنان خود، به میزان ۳۵ HP  و جان دریافت می کند. حالا در این جا توانمندی ویژه او ظهور پیدا می کند. در ادامه HP او به طور کامل شارژ و پر می شود. با این درجه از جان و HP  ، در نبردهای تک نفره به خوبی می تواند دشمن خود را بکشد. به این توانمندی او Hat Trick می گویند.

Dasha

یکی از شخصیت های زن قدرتمند بازی فری فایر Dasha  می باشد. این شخصیت ضمن داشتن چندین ویژگی منحصر به فرد، از یک لباس جذاب و دوست داشتنی نیز بهره می برد. ظاهری جذاب و اخلاقی شوخ گونه دارد. به طور کلی جز کاراکترهای محبوب بازیکنان می باشد. چندین توانمندی در او به چشم می خورد: اولا، پس از سقوط آسیب را به میزان ۳۰ تا ۵۰ درصد کم می نماید. زمان نیاز به بهبودی بعد از سقوط را بین ۶۰ تا ۸۰ درصد می کاهد‌. سوما، شلیک هایی دقیق به سمت دشمنان خود دارد. ضمن این که می تواند در کم ترین زمان ممکن آن ها را از پای در بیاورید.

K

در بین شخصیت های مرد فری فایر، یک شخصیت قدرتمند و کارآمد به چشم می خورد. K  همان کاراکتر محبوبی است که بر خلاف خیلی از گزینه های دیگر فقط مجهز به یک توانمندی نیست. در این گزینه شما شاهد دو توانایی تکمیل کننده هستید. یک توانایی این بازیکن EP  را به مصرف می رساند. نگران ترمیم و خود درمانی نباشید. زیرا این شخصیت با کمک توانایی دوم قادر است تا EP  را بازسازی نماید.

فری فایر

Chrono

Chrono  شخصیت مرد مبارز و پرخاشگر فری فایر است. مجموعه ای از مهارت های مختلف در اختیار این کاراکتر قرار گرفته است. می تواند یک میدان مقاوم و یا هاله ای دفاعی در اطراف خود بسازد. این هاله قادر به دفع ۶۰۰ آسیب از سمت دشمنان می باشد. تا زمانی که در این میدان است سرعت او ۱۵ درصد افزایش پیدا می کند. از درون این میدان دفاعی به سمت دشمنان خود نیرو پرتاب کرده و به آن ها آسیب می زند. این کاراکتر قدرتمند، برای شخصیت ها و گیمرهای عصبی و پرخاشگر، بسیار مناسب است. زیرا با روحیه آن ها سازگاری دارد.

Alok

گیمرها و بازیکنان حرفه ای فری فایر همیشه به دنبال دریافت شخصیت آلوک هستند. آلوک جزو ماهرترین و قوی ترین شخصیت های این بازی محسوب می شود. در واقع برترین مرد  و بازیکن این میدان می باشد. مهارت هیجان انگیز و پر قدرتی را در اختیار فرد قرار می دهد. Hp  و سرعت دو فاکتور مهم برای مبارزه و زنده ماندن هر کاراکتری است. در این گزینه شاهد افزایش این دو به طور همزمان هستیم. قدرت فوق العاده ای محسوب می شود. در راس کاراکترهای این بازی قرار گرفته است و محبوبیت خاصی دارد.

جمع بندی

برای انتخاب کاراکتر در بازی محبوب فری فایر بایستی بهترین شخصیت های آن را به خوبی بشناسیم. به همین خاطر در این جا ده گزینه از برترین و بهترین موارد ذکر شد. حالا به نظر شما بهترین مورد از میان همه آن ها کدام یک بود؟ اگر بخواهید یک نفر را به عنوان شخصیت خود در بازی انتخاب کنید کدام یک را بر می گزینید؟

منبع : https://geminja.com