به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی،  علی زیار معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، با حضور درشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی با همراهی سعید جمشیدی مدیر منطقه استان مرکزی ، از تاسیسات فنی و مهندسی، عملیاتی و سوخترسانی و سایر واحدهای دیگر از جمله ، اطاق کنترل روم و سیستم دیسپچینگ و قسمت میترینگ، اطاق کنترل الکترونیکی حراست، و تاسیسات وتجهیزات ایمنی و محوطه بارگیری نفتکشها، پروژه های در دست اقدام ، مخازن انبار نفت ، بارگیری مخزندارو مخازن در حال اورهال وهمچنین قسمت در حال ساخت ته کشی مخازن نفتکشها بازدید و از نزدیک با روئسا و مسئولین واحدها و کارکنان این منطقه ملاقات کرد .

زیار از عملکرد لایروبی کلیه مخازن در طول دوسال گذشته به منظور سلامت مخازن وجلو گیری از خوردگی و اسیب دیدگی تجهیزات آنها تقدیر کردو این تلاش را شایسته تقدیر دانست.

در ادامه این بازدید ایشان در جلسه با کارکنان شرکت و ضمن تقدیر و تشکر و ارزیابی مثبت عملکرد منطقه استان مرکزی در حوزه های مختلف به پیشنهادات روئسا و مسئولین واحدها و کارکنان منطقه پاسخ و رهنمودهای لازم برای بهبود مستمر فعالیتها و فرایندهای کاری را ارایه کرد .

در این جلسه سعید جمشیدی مدیر منطقه استان مرکزی حضور ایشان را منشاء خیری برای صنعت نفت استان علی الخصوص پخش فراورده های نفتی ذکر کرد و گزارشی از نحوه خدمت رسانی به مردم بویژه در حوزه سوخترسانی و سایر فعالیتهای دیگر در حوزه های مختلف ارائه داد .

در ادامه این نشست  زیار به مزین بودن انبار نفت منطقه استان مرکزی به نام سردار شهید رحیم آنجفی اشاره کرد و گفت: برای پاس داشت خون شهدا وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم.

از مهمترین مطالبی که معاون مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به آنها پرداخت میتوان به بهبود تجهیزات قسمت میترینگ ، مراقبت و پایش استخر آب آتش نشانی و تجهیزات ایمنی و اطمینان از صحت آنها ،پیگیری جهت اصلاح و ارتقاء ساختار سازمانی منطقه ، اصلاح سامانه ستاد جهت خرید ها ومعاملات بازرگانی و پایش آن ، طرح گاز سوز کردن خودرو های عمومی به طور رایگان و توجه به دولت الکترونیکی و سامانه های در حال کار اشاره کرد .

اراک- خبرنگار - سید محسن موسوی